Champagne, champagne, champagne......

Det var bara några minuter sedan jag satt här sist och bloggade mitt första inlägg, men jag kunde bara inte hålla fingrarna i styr från att skriva om min nya diet. Champagne dieten! Det är en riktigt Beverly Hills grej. Tro inte att jag skulle göra en sådan här diet i vanliga fall men nu är det så att föräldrarna är out of town och jag har nyckeln till vinkällaren. I think you can figure out the rest... Du lever helt enkelt på oliver, parma, vitlöksost och champagne !

M&V gick in på H&M häromdagen och fyndade två party linnen på barnavdelningen, vi hade fått höra att Kenza hade gjort det så då gjorde vi också det. V köpte rosa och M köpte i lila. Det ser jättefult ut men den sitter som en smäck med ett par tights och några lågklackade spetsiga pumps!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0