Tokerier.

Hihi!!! Sitter nu här och har precis blivit utmanad av M att skriva det mest pinsamma jag gjort i hela mitt liv. Vi leker nämligen sanning och konka! Underbart spel, man blir aldrig för gammal för det! M var tvungen att berätta vem hon är kär i (guess who?), men det säger jag inte här! Vänner måste kunna lite på en, och det vill jag att M här ska göra! Därför kniper jag igen mina söta små körsbärsröda lips.

Anyway, det mest pinsamma jag gjort... Det hände nog för drygt ett år sedan. Jag bär glasögon för dem som inte vet, och när jag var hemma hos min mormor, råkade jag ta hennes glasögon! Det var såå pinsamt! Jag märkte det inte själv, har i princip samma fel på ögonen. Tokigt va?! Men som tur var var det gucci. Och Gucci är ju dyrt, så jag klarade mig, passade ju med mina röda skor (se nedan)! Hihi, hör senare lovely ones!

Kram, V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0